PHOBIA 2!

Thursday, November 5, 2009 at 11/05/2009 02:36:00 PM
hey kawan2, semalam saya dgn perasan berani nye pergi nonton movie seram bersama Gee, Ratna, Syafiq dan Qayum. nama muvie itu ialah PHOBIA 2. oleh kerana saya seorg pentakut saya tak tgk phobia 1. anyways, muvie itu start pada midnite, mmg SANGAT sesuai. cerita itu ada 5 kisah dalam nye. setiap 5 kisah tu x de kene mengena ngan sebelum nye or slepas nye. so its like 5 cerita hantu yg di combine jd 1 movie. seating ktorg depaaaaaaaaaaaaaaaaan sekali! so no thanks to syafiq..haha. since i seorg pentakot mereka kasi saya duk tgh2..kiri saya syafiq dan kanan saya Gee. org belah kiri tu boleh la nk ber selindung2 bergedik2 bertakut2..tp yg belah kanan tu..asyik tendang2 kerusi..ngok nye Gee! haa..itu lah kisah saya tgk muvie..many thanks to Syafiq kerana baju nye telah ditarik2 ketika sy takut dan badannya dijadikan tmpt selindung dr adegan2 seram haha :D

1 Responses to PHOBIA 2!

  1. hakhahahaa..comel la u babe..i slalu tgok cita seram bershieldkan jari jemari;)

Post a Comment

dianne's life | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com