so far..

Thursday, September 17, 2009 at 9/17/2009 11:40:00 AM
heard the new song on my blog?? best kn!..i got it when i was stalking other ppl's blog.hehe..its called 'I KNOW I KNOW I KNOW' by Tegan n Sara..last nite was like yg terpaling boring nite kot..i was so bored i had to sleep early..gilaaa! but then thnk goodness i woke up ontime to go to last math class.. chapter proBABIlity..its not easy y'know..

i cm ada byk nk blog..tp cm malas nk tulis..x pe..i'll try my best kayh

kelmarin, i went out sahur with Nik,Iqa,Fikky n Shaqel..it was my first hang out with the cheer team..gegaya perut gila lapar..tp x mkn sgt pown..byk bnda i blaja frm that 3 hrs of sahur..starting frm 3 am to 6am..at JS MAJU,cyber..muhahaha!! Fikky n Shaqel telah menjadi sifu i dlm menghisap shisha seterer mungkin..so far i da acheive penghisapan sekuat tenaga n hisap thru hidung..yg lum pass is buat huruf 'o' frm asap..hurmm..x pe nxt leh cube lg..

im going back tday..kata ibu..dia akan pick me up lunch time..sdg menunggu sambil mkn kismis(i tak puasa..hehe..x boleh la bukan x mau)

smlm MC kata gossip girl season3 dah kuar..Gorrrsshhh!!! i like nk hell2 tgk..serious..varsity life kot!! aish..harus mendapat kannya...t i minta mc dwnld la..hehe thx mc :)
Gossip girl is like a mirror of my life(ceyh perasan!) of course minus the million bucks,random sex n drugs :D
nta npe it very much relates to my life...as in my personal life..relationshp..family..gitu2 la..n i learn hw to handle things frm there too hehe..

OMG! i lupe nk say sumtin..somebdy has a crush on me!!hahha..yg ini i x tipu..serious shit!
i pon cuak coz dis guy is more to obsess than like..its not like he's stalking me..tp he's testing me with all the wrong things just to see wether i could handle it or not..psycho gila..nnt one day if i raje i tell k..hehe..ok dats all fr nw

muah..xoxo :)

1 Responses to so far..

  1. doublevoices Says:

    reena dah ada 1st episode;)

Post a Comment

dianne's life | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com