i miss being ms.nerd

Thursday, March 18, 2010 at 3/18/2010 06:51:00 AM
story of my life. searching for the truth.but it keeps avoiding me.haha.merepek.
haih....yes i do miss being ms.nerd.at one point of my 20 years of living,i was devoted to my books.academic books,bukan comics.tp nw,dugaan dunia ini menggugat iman dan fikiran ku.adoyai! manusia mmg lemah. oh diri, kemana kau hanyut? dahulu,bukulah sumber kehidupanku.bukulah teman setiaku.x pernah mengecewakn ku.sentiasa ada walau dirinya tak diusik.walau dirinya di stack2 byk2.walau dirinya hanya dimenungkan.sungguh sabar buku2 ini dgnku.x pernah complain.x pernah marah.hanya menunggu aku.setia sungguh buku2 pada ku. cuma aku yg lalai. aku yg lupa.aku yg mengecewakn.tp mungkin,hari ini,esok atau lusa,akan ku jenguk2 dirimu wahai buku.akan ku temani malam mu.akan ku ceriakn siang mu.akan ku kembali pada hidup lama ku bersama mu. tunggulah aku buku.sesungguh nya hanya dirimu yg bisa mengubah pemikiran dan gaya hidupku. buku, sunyi pemikiran intelektualku tanpa mu. sekarang aku hanya boleh merepek tanpa isi.gamble je apa yg perlu.dahsyat perangai ku sekarang. usah khuatir buku. akan ku sianri hidup mu dgn kerajinan ku.tunggu lah aku buku.tunggu k.jgn lari :)

3 comments

  1. aness Says:

    likes!

  2. dianne..pegi studY!!!!

  3. dianne lamin Says:

    aness : lah.likes je? bkn nk ajak stdy ;p
    shmi: ye kakak.i stdy :P

Post a Comment

dianne's life | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com